اتفاق نظر کارشناسان داوری در باره بازی تراکتور سازی و استقلال
 

وبلاگ ورزشی ایران
وبلاگ مستقل ورزش بدون وابستگی جناحی و رنگ ، با هدف ترقی دادن ورزش ایران و فرهنگ ورزش

در باره ما
 

به وبلاگ ورزشی ایران خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
پایگاه مقاومت شهید چمران
آذربایجان 90 به مدیریت سیمین نمازی
آذربایجان90
فضولباشی در لوکس بلاگ
دیاریم (دیار من)
آذربایجان ایران
فضولباشی در ایران بلاگ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  اتفاق نظر کارشناسان داوری در باره بازی تراکتور سازی و استقلال   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 51478
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

center>
 


اتفاق نظر کارشناسان داوری در باره بازی تراکتور سازی و استقلال

 اتفاق نظر کارشناسان داوري درباره بازي تراکتور و استقلال

شماره خبر : 37413
نصيرزاده همچنين معتقد است ترکي مي بايست در صحنه اي که تعادل محسن حسيني توسط بازيکن استقلال به هم خورد براي تراکتور يک پنالتي اعلام مي کرد.

هنوز بازي تراکتورسازي و استقلال به پايان نرسيده بود که تلفن هاي همراه کارشناسان داوري بارها زنگ خورد. آن سوي خط خبرنگاراني بودند که همگي يک سئوال مشترک داشتند والبته جوابي مشترک را نيز دريافت کردند.قضاوت بحث برانگيز محسن ترکي موضوع مشترک تمام سئوالات خبرنگاران بود.

نخست اين علي خسروي بود که در بين نيمه اين ديدار روي خط تلفن شبکه جام جم آمد و در جواب مزدک ميرزايي عملکرد محسن ترکي را در گرفتن پنالتي براي استقلال و اخراج احسان حاج صفي نادرست خواند .اما خسروي تنها نيمه اول اين بازي را کارشناسي کرد. نيمه دوم اين بازي نيز آبستن حواث مختلفي بود.

سپس نوبت به دکتر پرويز سيار بود تا ضمن شجاع و با شهامت خواندن محسن ترکي ، او نيز پنالتي استقلال را نادرست بخواند و البته از پنالتي سوخته تراکتور نيز ياد کند.سيار در پايان با ذکر اين جمله که ترکي داور بزرگي است اما گاهي اشتباهاتش از يک داور معمولي بيشتر است قضاوت ترکي را ضعيف خواند.

خداداد افشاريان ديگر کارشناسي بود تا عملکرد همکار سابقش را مورد انتقاد قرار دهد.وي زاويه ديد داور در گرفتن پنالتي را اشتباه توصيف کرد و اضافه کرد بازيکن تراکتور به هيچ وجه مرتکب حطاي پنالتي نشده است. افشاريان معتقد بود هم پنالتي استقلال اشتباه بود و هم اخراج حاج صفي.

اما منوچهر نظري که محست ترکي در زمان رياست او بر کميته داوران براي اولين بار نام و نشاني براي خود به هم زد نيز به جمع منتقدان شاگرد سابقش پيوست و با طرح اين سئوال که نمي دانم چرا داوران ما اين هفته ها اشتباهات بزرگي مي کنند به پنالتي اول استقلال اشاره کرد و گفت در اين صحنه توپ آشکارا به سينه بازيکن تراکتورسازي برخورد کرد ولي داور به اشتباه خطاي هند تشخيص داد و بازيکن تراکتور را بي دليل اخراج کرد.

نظري اين اشتباه را براي ترکي بسيار بزرگ و تاثيرگذار خواند.

هوشنگ نصيرزاده نيز به جمع منتقدين محسن ترکي پيوست و ضمن انتقاد از کميته داوران در چيدمان داوري در مورد صحنه مورد بحث گفت ترکي به اشتباه حاج صفي را اخراج کرد و آن صحنه که بارها پخش شد نشان داد توپ روي پيراهن بازيکن برخورد کرده.

نصيرزداه همچنين معتقد است ترکي مي بايست در صحنه اي که تعادل محسن حسيني توسط بازيکن استقلال به هم خورد براي تراکتور يک پنالتي اعلام مي کرد.

به نظر مي رسد مسئولين کميته داوران روزهاي سختي را پيش رو خواهند داشت. سوت هاي محسن ترکي در روزي که نشان از يک شاگرد زرنگ نداشت جنجال هاي داوري را به اوج خود رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

موضوعات
  

لينك دوستان
 » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ ورزشی فضولباشی و آدرس iransports.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

اسفند 1392
بهمن 1392
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
مهر 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');